Все, що вам потрібно знати про розділ мови та навичок у вашому резюме

Навички в резюме, можливо, такі ж значущі, як і досвід, вони дозволяють рекрутерам визначити, чи є у вас необхідна кваліфікація для посади. Це допомагає їм уявити, які ваші шанси на успіх і чи комфортно ви почуватиметеся на тій чи іншій посаді. Щоб пересвідчитися, що ваші навички є переконливими, виходьте за рамки звичайних здібностей.

Навички в резюме

Більшість людей включають навички у своє резюме, не замислюючись. Найбільш поширені комунікативні, командні та аналітичні навички. Ці навички часто не відповідають дійсності, що може стати проблемою під час співбесіди, якщо рекрутери спробують їх перевірити.

Ми допоможемо вам використати всі ці навички в резюме, не перебільшуючи. Якщо ви не впевнені, як найкраще написати розділ резюме і як найкраще виділити свої здібності, дотримуйтесь нашого керівництва. Ми подбаємо про те, щоб ви додали всі відповідні навички та позбулися сумнівів. Таким чином, ви знатимете, як згодом застосувати отримані знання в нашому резюме редактора і як правильно заповнити розділ навичок.

Як адаптувати розділ навичок під себе

Найважливіший елемент при написанні розділу про ваші здібності - уважно прочитати оголошення про вакансію. Ваші навички мають відображати вимоги роботодавця. Тож не забувайте адаптувати цей розділ до вашої майбутньої посади. Це збільшить ваші шанси на співбесіду.

Наприклад, якщо ви претендуєте на посаду менеджера з соціальних мереж, перерахуйте навички, які демонструють, що ви технічно підковані та можете надсилати трафік на вебсторінки або збільшувати кількість фоловеров у Instagram. У цьому випадку ви можете додати кілька можливостей: управління спільнотою, стратегічне планування та аналіз даних.

Але якщо ви інженер-програміст, ви можете вказати комп'ютерне програмування та кодування, розробку програмного забезпечення та об'єктноорієнтований дизайн (OOD) як свої основні здібності.

Пам'ятайте, що розділ навичок, дозволяє рекрутерам визначати, чи є у вас здібності які їм потрібні. Таким чином, це також може бути ефективним способом складання списку ключових слів, оскільки багато роботодавців використовують автоматизовані системи відстеження кандидатів (ATS) для їх перевірки при прийнятті на роботу.

ATS зазвичай запрограмований на пошук ключових релевантних слів. Якщо вам вдасться порівняти цей пошук з багатьма вашими відповідними навичками, у вас більше шансів зв'язатися з рекрутером. Створюючи цей розділ, ви повинні також охоплювати усі типи навичок.

Ось які навички ви повинні включити до свого резюме.

Професійні та комунікативні навички

Незважаючи на те, що інформованість про професійні та комунікативні навички зростає, багато кандидатів не знають, у чому різниця і як їх додати до свого резюме. Роботодавці хочуть бачити обидва типи, тому що вони показують, що претендент технічно оснащений і здатний взаємодіяти з колегами та розв’язувати проблеми.

Ось яка різниця між ними двома.

Професійні чи технічні навички

Незалежно від того, на яку роботу ви претендуєте, вона вимагатиме поєднання професійних та комунікативних навичок. Технічні здібності - це ті, які ви здобуваєте в рамках формальної освіти, навчання, програм сертифікації та курсів. Ці навички повинні бути прив'язані до конкретної посади.

Професійні навички складаються з конкретних знань та вмінь, які вам знадобляться для виконання будь-якої роботи. Це ті, які ви вивчаєте, і їх можна визначити, оцінити та виміряти. Більшість рекрутерів звертатимуть увагу на технічні здібності більше, ніж комунікативні, щоб порівнювати кандидатів.

У деяких випадках навіть проводять перевірку професійних навичок претендентів.

Ось приклади професійних навичок.

Комунікативні навички

Протилежність технічних та професійних навичок, комунікативні, які ви використовуєте для взаємодії з колегами та клієнтами, при розв’язанні проблем та навігації на робочому місці. Ми здебільшого називаємо їх навичками міжособистісного спілкування або спілкуванням з людьми. Отже, вони безпосередньо впливають на те, як ви спілкуєтесь та співпрацюєте з іншими.

Ці навички також включають уміння бути прекрасним комунікатором і слухачем. Співчуття, командна робота та лідерство є частиною цих навичок. Одна з найважливіших робочих здібностей: емоційний інтелект (EQ). Здатність розуміти емоції та керувати ними – один з найважливіших елементів для створення високопродуктивної команди.

Таким здібностям не можна навчитися. Але рекрутери звертають на них увагу не менше, ніж на технічні можливості. Наприклад, у людини можуть бути професійні навички, необхідні для роботи, такі як програмування, але якщо вона не вміє спілкуватися, їй, ймовірно, буде складно працювати в команді.

Навіть якщо хтось працює віддалено, йому, ймовірно, доведеться взаємодіяти зі своїм начальством, командою чи покупцями. Ось чому вони є важливими для кожного успішного співробітника.

Комунікативні навички допомагають людям бути більш гнучкими та адаптуватися до різних посад, середовища та колег.

Ви матимете рацію, якщо запитаєте у чому різниця між особистими якостями та комунікативними навичками. Правду кажучи, вони такі ж, за винятком того, що в цьому випадку вони пов'язані з роботою. Зрештою, наші якості визначають, як ми працюємо та які наші професійні звички.

Ось приклади комунікативних навичок.

Кваліфікація в кількох областях та специфічні для роботи навички

Зазвичай вони є поєднанням професійних і комунікативних навичок. Другі не обов'язково пов'язані з вакансією, на яку ви претендуєте, але оскільки ви можете використовувати їх незалежно від вашої посади, вони стають актуальними.

Ви можете розвинути навички широкого застосування завдяки освіті, роботі, хобі або навіть спілкуванню з людьми. Як поєднання професійних та комунікативних навичок, ви можете застосовувати їх незалежно від вашого нинішнього чи майбутнього кар'єрного шляху.

Ось приклади кількох навичок широкого застосування.

Створити резюме прямо зараз

Специфічні професійні навички – це ті навички, які вимагаються від вас для досягнення успіху. Незважаючи на те, що вони є сумішшю професійних і комунікативних здібностей, вони схиляються до технічної сторони. Це навички, які демонструють, що ви можете ефективно справлятися зі своїми завданнями та обов'язками та керувати ними.

Рекрутери зазвичай перераховують набір навичок, яки повинен мати ідеальний кандидат. З найбільшою ймовірністю будуть прийняті на роботу ті, у кого найбільше необхідних здібностей. Але якщо ви не володієте деякими необхідними навичками, але все ж таки хочете подати заявку, будьте чесні. В іншому випадку ви можете зіткнутися з проблемою, якщо рекрутери вирішать перевірити ваші здібності під час співбесіди.

Ці навички можуть бути зайвими на одних робочих місцях та необхідними на інших. Наприклад, копірайтер повинен вільно володіти мовою та знати, як досліджувати та використовувати WordPress. Але графічний дизайнер повинен мати навички поліграфічного дизайну, Adobe CS та Microsoft Office.

Коли ви подаєте заяву про прийняття на роботу, майте на увазі, що ви повинні завжди відповідати здібностям, пов'язаним з конкретною роботою. Підкресліть ці навички та розкажіть про них. Поєднайте це зі своїми сильними навичками, щоб справити переконливе враження.

Те, що ви робите найкраще, відображає сильні сторони вашого резюме. Ці навички можуть бути специфічними для роботи, технічними чи програмними.Річ у тім, що не так багато людей, які можуть робити це як ви. Наприклад, ви можете бути чудовим та переконливим комунікатором. Або, можливо, мало хто може працювати в CAD як ви. Як би там не було, постарайтеся висунути на перший план свої сильні сторони.

Якщо це необхідно або може допомогти вам на роботі, ви також повинні додати, що у вас є чинні права водія.

Як включити мови у резюме

Багатомовність завжди плюс для вашого резюме, і воно ставить вас попереду інших кандидатів. Звичайно, якщо тільки робота не має на увазі спілкування, особливо з іноземцями. Навіть роботодавці ніколи не знають, коли та навіщо їм може знадобитися людина, яка розмовляє кількома мовами. Ось чому вам слід включити у резюме ці здібності.

Однак не поміщайте мови в розділ навичок, тому що ви мінімізуєте їхню видимість. Натомість створіть окрему категорію або використовуйте наш конструктор резюме, щоб додати їх. Помістіть цей розділ під досвідом, освітою та навичками та вкажіть свій рівень знань, використовуючи для них одну й ту саму структуру. Спочатку слід перерахувати мови з найвищим рівнем володіння.

Ось структура, яку ви можете використати.

Створити резюме прямо зараз
« Освіта

Шаблони для вашого резюме